Darbo dienomis 8:00-17:00 +370 699 62969
 
 
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn
inn

Treniruokliai internetu pigiau

Visos naujienos Naujienos
 
 
Visos populiariausios prekės Populiariausios prekės
 
 
kpn
 
b-a.lt Facebook
Prenumeratos centras
Vakar gautų komercinių užklausų ir užsakymų skaičius:
165
Ačiū klausiantiems
Youtube Video apie mus
 
 

Treniruokliai ir jų veikimo principas

 

Treniruokliai skirti širdies, kraujagyslių bei kvėpavimo sistemų stiprinimui. Treniruočių metu organizmas “mokosi” eikvoti energiją - riebalus ir angliavandenius. Kuo dažniau treniruojatės, tuo organizmas lengviau eikvoja energiją. Kad pamatytumėte rezultatus, šiais treniruokliais turėtumėte sportuoti ne mažiau kaip 3-6 kartus per savaitę. Taip pat treniruojantis svarbu stebėti savo pulsą. Maksimaliausias rezultatas šiuo treniruokliu pasiekiamas tada, kai pulso dažnis lygus 60 – 80 proc. maksimalaus pulso dydžiui, kurį galima apskaičiuoti pagal tam tikrą formulę ( 220 – jūsų amžius).
Pavyzdžiui:

220 – 28 (jūsų amžius) = 192 – tai jūsų maksimalus pulsas

192 * 0,6 = 115 – tai jūsų žemiausia pulso riba

192 * 0,8 = 154 – tai jūsų aukščiausia pulso riba

Geriausiai auginami bei stiprinami raumenys esant 70-80 proc. maksimalaus dažnio, riebalai efektyviausiai deginami kai pulso dažnis siekia 60-70 maksimalaus dažnio. Taip pat stebėkite savo pulsą pagal sportinio pasirengimo dydį, jei jūs esate dar tik pradedantysis, tokiu atveju jūsų pulsas turi siekti 60-65 proc. maksimalaus pulso. Tuo tarpu, jei esate pažengęs šioje srityje, tai jūsų pulsas bus idealus, jei sieks 65 -70 proc. maksimalaus pulso, na ir, jei galite save priskirti prie profesionalų – tuomet idealiausias pulsas bus, jei sieks 70 – 75 proc. maksimalaus pulso. Paklausite ar treniruotės metu jums reikės turėti atskirai pulso matuoklį? Atsakymas – ne, kadangi didžioji dauguma kardiotreniruoklių turi specialiai įmontuotą pulso matuoklį, rodantį itin tiksliai. Dažniausiai jie būna sumontuoti ant treniruoklio ranktūrių, tačiau gali būti ir tvirtinami prie krūtinės, ausies ar kitos kūno vietos.

Bėgimo takelis

Tai bene populiariausias kardiotreniruoklis. Laikoma, jog bėgimas takeliu efektyviausiai degina riebalus. Galima pasirinkti iš dviejų bėgimo takelių tipų: mechaninio bei elektrinio. Elektrinis bėgimo takelis yra jungiamas į elektros lizdą ir tereikia nustatyti norimą greitį. Be to dauguma elektrinių bėgimo takelių keičia savo padėtį iš horizontalios į šiek tiek vertikalesnę, tokių būdų gali būti sukuriamas pojūtis, jog „bėgate į kalną“. Taip dar labiau apkraunate savo raumenis ir treniruotės poveikis tampa dar efektyvesnis. Tuo tarpu mechaniniai bėgimo takeliai nejungiami į elektros lizdą ir yra išjudinami žmogaus dėka. Tačiau didžiausiais tokio takelio minusas tas, jog treniruotės efektyvumas jums pavargus iškart sumažėja, kadangi jūs nebegalite greitai bėgti ir takelis sulėtėja.
Bėgimo takelio lygis priklauso nuo variklio galingumo, bėgimo dangos pločio ir maksimalaus bėgiko, kurį takelis atlaikys, svorio. Renkantis bėgimo takelį reiktų atkreipti dėmesį į tai, ar yra amortizacija. Amortizacijos sistema sumažina smūginę apkrovą, kenkiančią stuburui ir sąnariams. Brangesni bėgimo takeliai turi įdiegtas treniruočių ir nuo pulso priklausančias programas, kurios atsižvelgdamos į pulsą reguliuoja apkrovas.
Pagrindinis bėgimo takelio pliusas yra tas, jog naudotis šiuo treniruokliu galite tiesiog namie, klausydamiesi muzikos ar žiūrėdami televizorių.

Dviratis

Tai taip pat gana populiarus treniruoklis, kurį ne vienas mūsų pasirenkame savo namams. Toks treniruoklis stiprina širdies ir kraujagyslių sistemas, treniruoja kojų, nugaros bei pilvo raumenis, ugdo ištvermę. Elektroninis matuoklis rodo jūsų pulsą, greitį bei nuotolį, kurį nuvažiavote. Treniruojantis dviračiu itin svarbus reguliarumas. Šie treniruokliai taip pat yra dviejų rūšių – mechaniniai bei magnetiniai. Mechaniniai yra pigesni, kompaktiškesni bei pasižymi didesne inercija, tuo tarpu magnetiniai yra tylesnio veikimo. Kai kurie dviračiai turi įdiegtas treniruočių programas. Jos yra sukurtos pagal poreikius: gali deginti riebalus ar treniruoti širdies bei kraujagyslių sistemą. Taip pat yra treniruoklių, kuriuose įdiegtos nuo pulso priklausančios programos, automatiškai reguliuojančios apkrovas priklausomai nuo pulso dažnio.
Treniruotė su dviračiu yra gana intensyvi, todėl nereikėtų persistengti. Jie treniruojantis jaučiamas skausmas krūtinėje ar ima dusulys, treniruotę rekomenduojama kuo greičiau nutraukti. Minant dviratį per valandą įmanoma sudeginti net iki 1500 kcal.

Elipsiniai treniruokliai

Tai viena iš naujausių sportinės įrangos rūšių. Šis treniruoklis yra dviračio, bėgimo takelio bei steperio hibridas. Elipsinis treniruoklis itin populiarus dėl savo universalumo. Pedalai minami elipsine amplitude, o tai leidžia puikiai ištreniruoti kojų, šlaunų bei blauzdų raumenis. Dėl specialių rankenų treniruojami nugaros, krūtinės bei rankų raumenys. Šis treniruoklis taip pat lavina lankstumą. Beje, kas itin svarbu, kai kurie elipsiniai treniruokliai turi specialų rėžimą, padedantį naikinti celiulitą bei visiškai nekenkia mūsų sąnariams.

Steperiai

Sportuojant su steperiu imituojamas lipimas laiptais. Šis treniruoklis aktyviausiai treniruoja kojų bei dubens raumenis, tačiau labai nedaug fizinio krūvio tenka viršutinei kūno daliai. Darbas su šiuo prietaisu taip pat gerina širdies bei plaučių darbą. Elektroniniame indikatoriuje paprastai užrašomas žingsnių skaičius, tempas, pulsas, treniruotės laikas, nueita distancija ir svarbiausia, žinoma - sudegintos kalorijos.

Vibro treniruokliai

Treniruoklio pagrindinis veikimo principas yra vibracija. Šio prietaiso vibracijos perduoda bangų energiją po visą kūną ir taip maksimaliai stimuliuojami raumenų susitraukimai per sekundę. Šie treniruokliai stimuliuoja kraujo bei limfinę sistemas, stiprina rankų bei kojų, pilvo bei sėdmenų raumenis. Neutralizuoja vandens susikaupimą audiniuose, šalina riebalų perteklių bei skatina medžiagų apykaitą. Taip pat pagerina judesių koordinaciją bei greitį, padidėja lankstumas, mažinamas stresas, didėja kaulų tankis. Šis treniruoklis turi ir nemažai kitų privalumų, tačiau galbūt pats didžiausias šio prietaiso minusas tas, jog yra žmonių, kurie negali apsiprasti su vibracija ir ji kelia nemalonius pojūčius. Tačiau jei taip nėra, tai išties puiki bei veiksminga sporto priemonė jūsų namams.

Smagaus sporto Jums